VORES EGNE HISTORIER FRA DE FØRSTE PAR MÅNEDER
Udover, at vi selvfølgelig har de sædvanlige problemer med at holde masken når vi skal aflevere vores budskab om endnu en ting, vi ikke bruger i vores firma, så har metoden
vist sig ganske effektiv.
Der bliver formentlig lagt en kode ind i systemet, der siger noget i retning af, at denne kunde er fuldstændig uden interesse.
Det forbløffende er, at indtil videre har ingen af de
- i øvrigt høflige og venlige personer vi har snakket med forstået at svare igen på Vi bruger ikke....
De sidder antageligt med et skema med typiske kundesvar og modspørgsmål, og på det skema findes (endnu ikke) et Vi bruger ikke...gensvar. De bruger det ikke.
Se fx:
Personlig udvikling
Jeg ringer fra firma X. Vi har udvalgt 60 direktører, som vi gerne vil tilbyde et ganske særligt, personligt udviklingsprogram.
Ellers tak - vi bruger ikke personlig udvikling.
Vi har overvejet det, men da vi lever af de samme tre kunder, som lægger et meget stort beløb hos os hver måned,
har vi besluttet os til ikke at gøre noget ved vores personlige udvikling.
Så må De undskylde. Farvel.
Kunder
Jeg vil gerne tilbyde et CRM-program, der kan holde rede på jeres kunderelationer.
Vi bruger ikke kunder her.
Jamen, De kan også bruge programmet til at registrere leads med henblik på at få nye kunder.
Det er faktisk endnu værre end jeg antydede. Vi bruger ikke nye kunder. Vi har nogle ganske få (og meget trofaste) kunder, som vi malker måned efter måned.
Nå, jamen så må De undskylde. Farvel.
2006-10-08
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment